خرید مستقیم آجر سفال فوم دار 15 سانتی قزوین

آجر سفال فوم دار 15 سانتی

آجر سفال فوم دار 15 سانتی یکی از انواع آجر سفال است که در صنعت ساختمان استفاده می شود . این آجر که دارای فوم است نسبت به سایر انواع دیگر بلوک سفالی و سفال دیواری دارای میزان عایق بودن بیشتری است . به این جهت که این آجر تیغه سفالی دارای یک لایه فوم ( یونولیت ) است . وجود این فوم یا یونولیت در آجر تیغه سفالی باعث میشود که این محصول در برابر گرما و سرما بیشتر عایق باشد . همچنین در مقابل صدا نیز به صورت عایق صوتی عمل می کند .

این نوع بلوک های سفالی نسبت به آجر های لفتون یا همان سوراخدار دارای وزن کمتر و حجم بیشتری است . همین امر باعث می شود در سبک سازی سازه و ساختمان تاثیر فراوانی داشته باشد . آجر سفال ارزان می تواند نقش مؤثری در کاهش هزینه های ساختمان داشته باشد. ولی باید توجه داشت که مصالح ارزان ولی با کیفیت تهیه نمود.

آجر سفال فوم دار 15 سانتی

بررسی میزان عایق بودن آجر سفال فوم دار 15 سانتی :

میزان عایق بودن این نوع آجر به میزان دانسیته فوم و یونولیت مصرفی در آن بستگی دارد . هرچه دانسیته یونولیت موجود در آجر بیشتر باشد . میزان عایق بودن آجر بیشتر است . البته این افزایش دانسیته باعث افزایش وزن آجر هم می گردد . گرچه مقدار آن در یک عدد آجر زیاد نیست ولی در محاسبات حرفه ای و مهندسی برای تخمین وزن سازه باید همین میزان افزایش وزن را هم در نظر گرفت . زیرا در تعداد زیاد نمود افزایش وزن تاثیر گذار است .

وزن این آجر سفال دیواری حدود 3 کلیوگرم است . باز هم این فاکتور بر اساس نوع خاک مصرفی و میزان فشردگی خاک و چگالی آن تعیین می گردد . جهت اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با ما تماس بگیرید .

آجر سفال فوم دار 15 سانتی

انواع آجر سفالی و انواع تیغه های سفالی :

این دسته از آجر ها از نظر ساخت , شکل , رنگ و مشخصات فنی در نهایت دقت تولید می شوند . و بسته به نوع آنها در نقاط مختلف ساختمان استفاده می شوند .
به آجر های سفالی , بلوک سفالی نیز گفته میشود . بلوک های سفالی خود به دو دسته دیواری و سقفی تقسیم می شوند .
بلوک های سفالی دیواری در ضخامت های ۸ , ۱۰ , ۱۲ , ۱۵, ۲۰ , ۲۵ تولید می گردند .
البته برخی از کارخانه ها ابعاد مخصوص به خود را داشته و همه ابعاد ذکر شده را تولید نمی کنند .
بلوک های سفالی دیواری , معمولا دارای طول و عرض ۲۰ سانتیمتر هستند .
آجر های سفالی در دو مدل درجه یک و درجه دو تولید می شوند .
کیفیت سفال های درجه یک نسبت به سفال درجه دو بهتر می باشد .
سفال درجه یک تراکم و وزن کم تری دارند و ابعاد آن به سایز واقعی نزدیک تر است .