قیمت سفال 15 سانتی شال

سفال 15 سانتی

سفال 15 سانتی شال را با بهترین کیفیت و به قیمت کارخانه از سایت تجاری آجر سفال خریداری نمایید. جالب است بدانید سفال 15 سانتی شال اصلا شوره زدگی ندارد و از کیفیت چشم گیری برخوردار است.

تیغه و سفال

در گذشته به جای تیغه و سفال ، آجر های توکار نقش دیوار باربر را داشته و سقف ها بر روی دیوار ها استوار بودند. اما رفته رفته با افزایش طبقات ساختمانها و نیز به دلیل سنگین بودن وزن آجر های توکار قدیمی، دیوار باربر جای خود را به اسکلت های بتنی یا فلزی دادند . نیز آجر های توکار جای خود را به تیغه وسفال که نقش جداکننده ها را داشتند ، داده اند. تیغه یا سفال نوعی جداکننده دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان محسوب می شود.

سفال 15 سانتی
سفال 15 سانتی

سفال 15 سانتی شال

با وزن تقریبی 3 کیلوگرم جهت جداکردن دیواره های داخلی و پیرامون ساختمان ها با ضخامت بیشتر استفاده می شود. با توجه به سنگین بودن آجر های توکار قدیمی و افزایش تعداد طبقات استفاده از این تیغه سفال گسترش یافته است. در ساختمانها بیشترین نفوذ صدا و تبادل حرارت از دیوار های پیرامونی ساختمان می باشد و از این رو سفال 15 می تواند با قطر زیاد خود نقش مهمی در کاهش این تبادل صدا و حرارت را بازی کند .

کاربرد سفال 15 سانتی :

از این روی جهت دیوارهای پیرامونی ساختمانها و یا اتاقهایی که از درجه حفاظتی بالاتری برخوردار هستند ، استفاده از تیغه 15 توصیه می گردد. از مزایای دیگر سفال 15 سانتی علاوه بر قیمت مناسب می توان به عایق بودن آن در مقابل تبادل حرارت و صدا، اشاره کنیم.

سفال 15 سانتی
سفال 15 سانتی

مشخصات فنی

ماده اولیه پایه تولید : خاک رس ابعاد اسمی: 20*20*15 سانتی متر ابعاد واقعی: 19*18*13.5 سانتی متر وزن تقریبی : 2.8 کیلو گرم

تعداد در هر متر مربع25 عدد
وزن هر عدد(گرم)2800
ابعاد20*۲۰*۱۵ سانتی متر
رنگزرد
جنس خاکرس

تعداد سفال سقفی مورد نیاز برای پوشش یک متر مربع :

ابعاد پوششی واقعی تیغه قالب 13.5  ، 18 سانتی متر و 19 سانتی متر است . هر قالب تیغه 15 سطح 0.04 متر مربع را اشغال می کند ( باید توجه داشت که قطر تیغه 13.5 سانتی متر است در محاسبه تعداد تیغه در یک متر مربع دخالت ندارد ) . بنابراین  برای یک متر مربع دیوارچینی 25 قالب تیغه مورد نیاز می باشد .

قطر کم وبنابراین اشغال کم نسبی  فضای ساختمان

شکل ظاهری خوب سفال ، تقعر و تحدب بسیار کم  ( در حد استاندارد )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *