قیمت آجر سفال درجه یک ارزان

تیغه سفالی قزوین

آجر سفال درجه یک با بهترین قیمت را در سراسر نقاط کشور از سایت تجاری آجر سفال خریداری نمایید. ما سعی کرده ایم برای راحتی کار شما مشتریان عزیز خریدتان را از نزدیکترین کارخانه انجام دهیم تا کرایه کمتری پرداخت شود.

آجر سفال درجه یک

آجر سفالی بخشی از مصالح ساختمانی می باشد که بیش از دیر باز افراد برای دیوار چینی و دیوار کشی ساختمان ها و منازل خود از آن استفاده می کردند . با توجه به سبک ساخت ساختمان ها نسل جدید آجر های دیوارکشی و تیغه چینی بنام آجر و تیغه سفالی تولید گردید.خاک رس یا خاک سفال مواد خام اولیه مورد استفاده در ساخت آجر است ، که در اصلاح عام به طور کلی به این نوع آجر، آجر سفال می گویند.

قیمت آجر سفال درجه یک ارزان
قیمت آجر سفال درجه یک ارزان

تیغه و سفال

در گذشته به جای تیغه و سفال ، آجر های توکار نقش دیوار باربر را داشته و سقف ها بر روی دیوار ها استوار بودند. اما رفته رفته با افزایش طبقات ساختمانها و نیز به دلیل سنگین بودن وزن آجر های توکار قدیمی، دیوار باربر جای خود را به اسکلت های بتنی یا فلزی دادند . نیز آجر های توکار جای خود را به تیغه وسفال که نقش جداکننده ها را داشتند، داده اند. تیغه یا سفال نوعی جداکننده دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان محسوب می شود.

بلوک سقفی

بلوک سقفی فاصله بین دو تیرچه را در سقف پوشش می دهد . در قدیم سازندگان فاصله 2 تیرچه را در سقف به صورت طاق ضربی با آجر 10 سوراخ توکار پر می کردند که در ساختمانهای امروزی این فاصله با بلوک یا سفال سقفی پوشانده میشود.

قیمت آجر سفال درجه یک ارزان
قیمت آجر سفال درجه یک ارزان

جایگزینها

از دیگر جایگزینهای بلوک سقفی می توان به بلوک های سیمانی و فوم سقفی اشاره نمود که در مقایسه با مزایای استفاده از بلوک های سقفی، این جایگزینها جایگاه خاصی ندارند.

مزایا

از مزایای استفاده از بلوک سقفی نسبت به فوم سقفی می توان ، به غیر قابل اشتعال بودن بلوک سقفی، قابلیت نگه داشتن چراغ یا لوستر در سقف در بلوک سقفی  به علت محکم بودن آن و خاصیت جذب رطوبت محیط در آن نسبت به فوم سقفی می توان اشاره نمود.

آجر نما 10 سوراخ

آجری که سطح مقطع آن دارای 8 تا 10 سوراخ به قطر 5/1 تا 5/2 سانتی متر باشد، آجر نما 10 سوراخ نامیده می شود. از این آجر بیشتر جهت نما و دیوار سالن ها و سوله ها و ساختمانهای صنعتی استفاده می شود. سوراخهای موجود در آجر باعث قفل شدن میلگرد در آجر می شود،که برای مقاومت در برابر زلزله حائز اهمیت است. آجر نما 10 سوراخ را می توان در ابعاد و رنگهای مختلف تهیه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *