خرید مستقیم آجر سفال سقفی اصفهان

سفال سقفی درجه یک

جنس آجر سفال سقفی اصفهان از سفال مي باشد . اين بلوك ها به صورت تو خالي و مشبك در اندازه هاي مختلف در بازار عرضه شده و مورد استفاده ي ساختمان سازان قرار مي گيرد . بلوك هاي سفالي سقفي در حقيقت فاصله ي بين دو تيرچه را در سقف پوشش مي دهند. گاه ساختمان سازان بلوك هاي فومي و يا سيماني را جايگزين اين نوع بلوك در اجراي سقف در پروژه های خود مي كنند.

نقش اصلی آجر سفال سقفی اصفهان

بلوک های سفالی در سقف به منظور یک عوامل پرکننده در مابین دو تیرچه در سقف مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این بلوک ها از سفال بوده به صورت توخالی در بازار عرضه می شوند. به طور کلی باید گفت که بلوک سفالی  یک مصالح پوششی در سقف می باشد.

آجر سفال سقفی اصفهان
آجر سفال سقفی اصفهان

خصوصیت آجر سفال سقفی اصفهان

بلوک های سفالی کاملا طبیعی و سالم هستند، می توانند گرما را ذخیره کنند. این بلوک ها به راحتی در فضایی که از آن استفاده شده است قادر به ایجاد توازن و تعادلی در میزان رطوبت و دمای محیطی می باشد. به گفته ی پیتر تاپلر تحلیلگر محیط زیست، استفاده از بلوک های سفالی علل الخصوص بلوک های مورد استفاده در دیوار، می تواند به داشتن یک محیط مطلوب از نظر اقلیم کمک کند. بلوک های سفالی عایق حرارتی، دارای خاصیتهای حفظ انرژی، عایق صوتی و نسوز هستند .

معایب بلوک های سفالی سقفی در مقایسه با یونولیت کدام اند؟

بلوک های سفالی مورد استفاده در سقف منجر به بالا رفتن وزن ساختمان به نسبت استفاده از یونولیت می شود. هزینه ی آن در مقایسه با یونولیت بالاتر است. عایق صوتی و حرارتی ضعیف تری نسبت به یونولیت می باشد. از لحاظ اجرایی به دلیل مشکل حملی که این سفال ها دارند نیاز به زمان بیشتری در هنگام  اجرا دارند. در نتیجه در اجرای بلوک سفال سقفی باید به معایب آن توجه کرد.

آجر سفال سقفی اصفهان
آجر سفال سقفی اصفهان

مزایای مهم در استفاده از بلوک های سفالی در ساختمان سازی

– بلوک های سفالی عایقی مناسب در مقابل صدا و حرارت هستند . – بلوک های سفالی  مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارند و به راحتی در مقابل آتش سوزی تغییر شکل نخواهند داد . – هم بستگی مناسب بلوک های سفالی با ملات در اجرا . – استفاده از بلوک های سفالی هم در دیوار چینی و هم در سقف چینی . – بلوک های سفالی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند و می توانند توجه ساختمان سازان را در این راستا جلب کنند . – بلوک های سفالی دارای ابعاد مشخص و یکسانی هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *