خرید آجر سفال با ارزان ترین قیمت

خرید آجر سفال

خرید آجر سفال با ارزان ترین قیمت که یکی از دقدقه های خریداران آجر است از این پس امکان پذیر است. آجر سفالی انواع مختلفی دارد که شامل آجر سفال تیغه ای و سقفی و … میشود. این آجر در شهر های تهران و اصفهان و تبریز و مشهد و یزد و قزوین تولید میشود. بلوک های سفالی نیز که از جنس خاک رس و آهک ساخته می شوند از جمله کاربرد های سفال در ساختمان هستند. بلوک های سفالی را به صورت سوراخ دار تولید میکنند.  از دیگر خواص آنها سبکی است که باعث بالا رفتن سرعت اجرا می شود.

خرید آجر سفال
خرید آجر سفال

جالب است بدانید که آجر سفال تیغه در شهرهای مختلف با نامهای متفاوتی شناخته می شود. از جمله به این قرار هست : خرید آجر سفال, بلوک تیغه، تیغه سفالی، آجر تیغه ای، بلوک تیغه سفالی، بلوک سفال تیغه، سفال تیغه ای، آجر سفال تیغه، آجر سفال دیواری، بلوک دیواری، سفال دیواری، بلوک سفالی دیواری، سفال دیواری، تیغه دیواری

انواع آجر سفال دیواری

  • سفال تیغه 10 سانتی
  • آجر تیغه 15 سانتی
  • سفال تیغه 15 سانتی فوم دار
  • آجر سفال تیغه 15 سانتی پشم و شیشه

بلوک سفالی مرغوب

این بلوک ها در صورت داشتن سطحی صاف و ظاهری یکدست و بدون حفره و سطح بدون ترک و همچنین گوشه‌های بلوک کاملاً قائم مرغوب به شمار می روند.با کشیدن ناخن روی سطح آجر نباید خط بیافتد و همچنین دو بلوک سفالی در بخورد با هم باید صدای زنگ بدهند. این صدا نشان دهنده تو پر بودن خرید آجر سفال و میزان جذب رطوبت کم در آن است.

خرید آجر سفال
خرید آجر سفال

آجر سفالی به سه روش تولید میشوند که عبارتند از:

  1. قالبی
  2. دست ساز
  3. صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *