قیمت آجر سفال درجه یک

قیمت آجر سفال

جهت اطلاع از قیمت آجر سفال با مشاورین ما در ارتباط باشید. تجاری شرکت تجاری مستحم سازه ماکان نیز اطلاعات کاملی در مورد قیمت انواع آجر سفال دارند.

قیمت آجر سفال

آجر سفال گروهی از مصالح هستند كه به صورت صنعتی تولید . جایگزین سنگ شده اند و درحقیقت سنگ ساخته دست بشر هستند. سنگی دگرگون كه از تغییر وضعیت خشت پدید میآید . این گروه از مصالح كه اولین تولید صنعتی و انبوه مصالح ساختمانی به دست بشر به شمار می‌آیند براساس نوع مواداولیه ، روند تولید و محل مصرف به انواع متنوعی تقسیم می شوند . آجرسفالهای رسی كه اولین و فراوان ترین آنها هستند قدمت چندهزار ساله دارند .

قیمت آجر سفال
قیمت آجر سفال

آجر سفال با سه روش متفاوت ساخته می شود، که این سه روش عبارتند از :

  • قالبی کارمدترین و کم هزینه ترین روش می باشد ، بنابراین آجر قالبی از نظر خرید آجر سفال کمترین هزینه را در برخواهد داشت .
  • دست ساز سفالی توسط اشخاص انجام می شود با این صورت که گل سفال در قالب های ریخته و بعد خشک می شوند . ویژگی های دیگر آجر می توان با استفاده از روش های مختلفی ایجاد شود. .
  • آجر سفال صنعتی از لحاظ رنگ شبیه آجر سفال دستی می باشد با این تفاوت که ویژگی های ظاهری در طرح نمایان است. تولید کنندگان از مواد دیگری برای ساخت آجر استفاده می کنند ولی ماده اصلی آجر واقعی خاک رس می باشد
قیمت آجر سفال
قیمت آجر سفال

چند نکته کارامد راجب به آجر سفال رشت

ابعاد آجر سفال رشت 15 در حالت استاندارد 20 در 20 در 15 می باشد. اما در بازار بیشتر در اندازه حدود 18 در 18 در 13 تولید می شود و تقاضای بازار هم بیشتر همین اندازه است. بنابراین قبل از خرید برای محاسبه تعداد مورد نیاز حتما سایز دقیق را از فروشنده سوال کنید تا دچار مشکل نشوید. ابعاد آجر سفال 10 در حالت استاندارد 20 در 20 در 10 می باشد. اما در بازار بیشتر در اندازه حدود 18 در 18 در 8 تولید می شود و تقاضای بازار هم بیشتر همین اندازه است. چون هم در بحث سبک سازی دارای وزن کمتری است و هم با قیمت های مناسبتری یافت می شود. 

قیمت آجر سفال
قیمت آجر سفال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *