ابعاد تیغه سفال درجه یک

ابعاد تیغه سفالی یکی از پر مصرف ترین مصالح مورد استفاده در دیوارهای ساختمانی هستند که از خاک رس و آب تشکیل می شوند. این نوع بلوک را بصورت قالب های سوراخدار و در ابعاد مختلف تولید می کنند و از آن در بخش های غیربار دیوار استفاده می کنند. در ادامه قصد داریم ابعاد مختلف این بلوک به همراه سایز و کاربرد آنها را برای شما شرح دهیم. جهت خرید آجر سفال با کارشناسان ما تماس بگیرید

بلوک سفالی با ابعاد 7 سانتی:

از ابعاد تیغه سفالی 7 سانتی در جاهایی که قطر کمی برای دیوار در نظر گرفته باشند مثل جداکردن دیوارهای داخلی و خارجی نظیر دیوارهای نازک، دیوارهای اطراف آسانسور، دیوارهای اطراف راه پله های ساختمانی و … استفاده می کنند. استفاده از بلوک سفالی تیغه 7 سانتی بسیار مقرون به صرفه است و این نوع بلوک معمولا دارای 3 الی 4 حفره و در سایز 7*20*20 با وزن تقربی 8/1 کیلوگرم تولید می کنند.
ابعاد تیغه سفالی

بلوک با تیغه 10 سانتی:

از ابعاد تیغه سفالی 10 سانتی بیشتر برای جداکردن دیوارهای داخل ساختمان و یا دیوارهای بین اتاق ها استفاده می کنند. این نوع بلوک سفالی علاوه بر اینکه مقرون به صرفه است دارای عایق مناسبی هم می باشد و امکان جذب رطوبت بالایی دارد. بلوک سفالی تیغه 10 سانتی در سایز 10*20*20 وزنی حدود 1/2 کیلوگرم دارد و معمولا دارای 5 یا 6 حفره می باشد. این نوع بلوک را با استفاده از دو روش آفتابی و خشک کن تولید می کنند. بلوکی که با استفاده از دستگاه خشک کن تولید می شود از لحاظ ظاهری شکیل تر از بلوکی است که با استفاده از آفتاب خشک می شود.
ابعاد تیغه سفال

بلوک با ابعاد 15 سانتی:

از ابعاد تیغه سفالی 15 سانتی برای جداکردن دیوارهای داخلی و پیرامون ساختمان ها با ضخامت زیاد استفاده می کنند. بیشترین نفوذ صدا و تبادل حرارت در ساختمان ها از دیوارهای پیرامونی است که از سفال تیغه 15 سانتی با وجود قطر زیادی که دارد می توانید برای کاهش تبادل صدا و حرارت استفاده کنید. سفال تیغه 15 سانتی معمولا دارای در سایز10*20*20 وزنی حدود 3 کیلوگرم دارد. این نوع سفال علاوه برقیمت مناسبی که دارد دارای عایق صوتی و حرارتی نیز است.
600

ابعاد سفال 15 سانتی فوم دار:

با گسترش پیدا کردن شهر نشینی و نزدیک شدن منازل به یکدیگر و همچنین گران بودن منابع انرژی، عایق بودن ساختمان ها بسیار مهم و با ارزش است به همین دلیل برای جلوگیری از اتلاف انرژی و مقرون به صرفه بودن این سفال نسبت به دیگر تجهیزات ساختمانی از سفال تیغه 15 سانتی فوم دار بسیار استفاده می شود. بلوک سفالی تیغه 15 سانتی فوم دار یا یونولیت دار جزو گروه سفال و تیغه می باشد که از این سفال به منظور عایق بندی دیوارهای پیرامونی درساختمان و دیوارهای جداکننده استفاده می کنند.
ابعاد تیغه سفال