قیمت آجر سفال قزوین ارزان درجه یک

خرید و فروش انواع انواع آجر سفال درجه یک شال قزوین با بهترین قیمت ها و بدون شوره و شکستگی کم.کارخانه سفال ما اجر سفال های درجه یک و بدون شوره دارد که مخصوص چاهای مرطوب همچون شمال و رشت تولید میکنیم که هم از لحاظ کیفیتی مقرون به صرفه است و هم کرایه کمتری میوفتاد نسبت به کارخانجات دیگر در شهر های مختلف.برای خرید از کارخانه های سفال ما در شال قزوین با مشار فروش ما تماس بگیرید.

آجر سفال قزوین ارزان

انواع سفال شال

انواع سفال های ۱۰ سانتی و  ۱۵ سانتی در کارخانه سفال های شال قزوین تولید میشوند که بدون نگرانی  دغدغه میتوانید خرید خورا به صورت اینترنتی انجام دهید که هم زمان کمتری طول میکشد تا محصول را دریافت نمایید و هم مشکلات کمتری وجود دارد و خریدی مطمعن و بدون دغدغه است برای خریداران ما.

پس میتوانید سفال مورد نطر خود را از مشاور فروش ما در راحتی و بدون دغدغه خریداری و در کوتاه ترین زمان ممکن سفال های درجه یک شال را درافت نمایید.

آجر سفال

آجر سفال که از ترکیب خاک رس به وجود می آید امروزه کاربرد چشم گیری در ساختمان سازی دارد که شما خریدارین عزیز میتوانید از آن بهره بگیرید. آجر سفال در انواع سقفی و دیواری تولید میشود که ابعاد مختلفی دارد و در زیل به آنها میپردازیم.

آجر سفال شال

آجر سفال شال

همانطور که گفتیم آجر سفال از خاک رس تشکیل شده در نتیجه مرغوبیت خاک مورد استفاده بسیار مهم است. شال قزوین یکی از مناطقی است که خاک مرغوبی دارد در نتیجه میتوان گفت آجر های سفالی این منطقه مرغوب هستند و فاقد شوره زدگی میباشند.

آجر سفال دیواری

آجر سفال دیواری برای دیوارچینی داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرد که نوعی جاکننده نیز به حاب می آید. در گذشته از آجر های توکار جهت این امر استفاده میکردند که البته با زیاد شدن تعداد طبقاب و وزن زیاد آجر توکار منسوخ شده و دیگر مورد استفاده قرار نمیگیرد. یکی دیگر از دلایل منسوخ شدن آجر توکار استفاده از اسکلت های بتنی و فلزی بوده است.

آجر سفال قزوین ارزان

ابعاد

آجر سفال دیواری در ابعاد مختلفی بر اساس نیاز مشتری تولید میشود که رایج ترین آنها شامل موارد زیل میباشد. شما با کلیک بر روی هر کدام میتوانید اطلاعات کاملتری در مورد آن بدست آورید.

تیغه سفال ۷ سانتی 
تیغه سفال ۱۰ سانتی 
تیغه سفال ۱۵ سانتی 
تیغه سفال ۱۵ سانتی فوم دار
تیغه سفال ۲۰ سانتی دوجداره