خرید تیغه سفالی در رشت درجه یک

آیا می دانید تیغه سفالی در رشت چیست ؟ از سال ۱۹۸۲ تیغه سفالی در ساخت برج های خنک کننده صنعتی استفاده می شده است. تیغه های سفالی برای عملکرد مکانیکی حد اقل ۲۵ ساله و مقاومت حرارتی ۱۰۰% تضمین شده اند.

ارزش تیغه سفالی در رشت چیست ؟

تیغه های سفالی با محیط زیست سازگار هستند زیرا از مواد طبیعی مانند خاک رس، شن و آب ساخته می شوند.

تیغه های سفالی دوام زیادی دارند و آب جذب نمی کنند. نفوذ آب به داخل مصالح ساختمانی در زمستان موجب ترک خوردن می شود.

تیغه های سفالی دارای حفراتی هستند که مانع از هدایت حرارتی می شود و نقش عایق ایفا می کنند. ساختمان هایی که با تیغه سفالی ساخته می شوند در تابستان خنک و در زمستان گرم می مانند. حمل و نقل تیغه های سفالی بسیار راحت است زیرا دارای قالب استاندارد و شیار لبه هستند.

تیغه سفالی رشت

در کاهش وزن ساختمان نقش تیغه سفالی در رشت چیست ؟

ساخت فنداسیون خانه با تیغه سفالی به راحتی انجام می شود. در مقایسه با آجر، تیغه های سفالی وزن بسیار کمتر و در عین حال به خاطر ساختار فیزیکی خود، استحکام بالاتری دارند. به همین دلیل در هر قسمتی از ساختمان که استفاده شوند، وزن را کاهش داده و استحکام را بالا می برند.

استفاده از تیغه سفالی به دلیل کاهش مصرف مواد قیمت تمام شده را نیز کاهش می دهد.

کاهش هزینه نیروی کار با استفاده از تیغه سفالی در رشت

استفاده از تیغه سفالی در رشت برای بنا راحت تر است زیرا دارای شیار لبه است. ضمناً به خاطر اندازه ی بزرگتری که دارد باعث می شود کار مربوط به هر قسمت زود تر تمام شود. برای مثال ارتفاع یک تیغه سفالی می تواند تا سه برابر ارتفاع یک آجر باشد.

در استفاده از تیغه سفالی در قسمت داخلی ساختمان باید دقت نمود از دریل و چکش استفاده نشود.

تیغه سفالی رشت

مزایای تیغه سفالی

استفاده از تیغه های سفالی باعث کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایشی ساختمان می گردد. تیغه های سفالی متخلخل تا دو برابر انرژی درون خانه را بیشتر از مصالحی مانند آجر حفظ می کنند.

اگر از تیغه سفالی گرم استفاده شود خواص عایق بندی ساختمان افزایش می یابد و به دلیل وجود هوا در حفرات تیغه های سفالی، عایق بندی صدا نیز انجام خواهد شد که برای واحد های ساختمانی مجاور بسیار مناسب است.

دیگر مزایای تیغه های سفالی

تیغه سفالی در رشت به خود آب جذب نمی کنند. به همین دلیل ضمانتی برای محافظت از ساختمان در برابر قارچ و کپ و همچنین افت استحکام هستند.

یکی دیگر از مزایای مهم تیغه های سفالی عدم استفاده از مواد سمی در ساخت آن هاست که باعث می شود خطری متوجه سلامتی انسان نشود.