صادرات عمده آجر سفالی سقفی

آجر سفالی سقفی با دارا بودن درجه کیفی بسیار خوب و ابعاد استاندارد و مناسب با قیمت عمده و مستقیم روانه بازارهای خارجی می شود. صادرات عمده آجر سفالی سقفی به کشورهای مختلف همجوار و امثالهم روند بسیار خوب و قابل ملاحظه ای داشته و در حجم بسیار بالایی محموله مورد نظر ارسال می شود. نیاز بازارهای خارجی در زمینه این محصول به خوبی اشباع شده است.

صادرات عمده آجر سفالی سقفی

ویژگی بارز انواع آجر سفالی سقفی

ویژگی بارز انواع آجر سفالی سقفی انواع آجر سفالی با کیفیت هی مختلف هم اکنون در بازار موجود است که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. تولید آجر سفالی با کیفیت بسیار خوب و مواد اولیه مرغوب انجام می شود و به بازار عرضه می گردد.

  1. آجر سفالی به لحاظ وزن تقریبا سنگین می باشد. از پایداری بسیار خوبی برخوردار بوده و کاملا مقاوم می باشد.
  2. باید برای شما نکته جالب توجه باشد اینکه این سفال از یک نوع خاک رس تشکیل شده است و یک ارتفاع و ابعاد استاندارد شامل آن می شود.
  3. به لحاظ شکل ظاهری دارای خانه هایی با اشکال مربع و مستطیل شکل هستند که کنار هم چیدمان شده اند و قیمت بیشتری به نسبت مصالح دیگر می طلبد.
  4. به لحاظ راندمان کاری و زمان کمی که برای اجرای آن صرف می شود فوق العاده است و دارای اهمیت فراوانی می باشد.
  5. در برابر آتش سوزی بسیار مقاوم هستند و البته رطوبت و نم را به خوبی پذیرش می کنند و می بایست به استحکام آن نیز اشاره کرد.
  6. به نوعی عایق صدا نیز محسوب شده و می تواند نقش عمده ای در کاهش آلایندگی صوتی داشته باشد.
  7. در کل باید گفت مرغوبیت لازم را داشته و جزو مصالح پرفروش و با کیفیت به شمار می آید.

مراکز فروش آجر سفالی سقفی

مراکز فروش آجر سفالی سقفی آجر سفالی سقفی در ابعاد مختلف و اوزان گوناگون با کیفیت بسیار خوب و قیمتی که به لحاظ اقتصادی بسیار ارزان و مناسب می باشد در تناژ بالا به فروش می رسد. فروش آجر در حجم بالا و با قیمت کلی با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان مواجه است و مطالبات خوبی را به همراه داشته است. این نوع آجر از مصالح ساختمانی با کیفیتی محسوب می شود که بسیار پر کاربرد بوده و کاملا پرفروش می باشد.

مراکز متعددی در زمینه تجارت این محصول ساختمانی مشغول به فعالیت هستند و همواره با کیفیت بسیار مرغوب روانه بازار شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرد. شما مشتریان و مخاطبان ارجمند در صورت تمایل به خرید می توانید از طریق برقراری ارتباط با واحد فروش اقدم به ثبت سفارش نمایید. ما این محصول را با کیفیت درجه یک به شما عرضه خواهیم نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *