آجر سفال قزوین در کرج با بهترین قیمت

آجر سفال قزوین در کرج چیست

آجر سفال چیست و دسته بندی آجر سفال

برای خرید آجر سفال قزوین در کرج ارزان و اطلاع از قیمت فروش همین الان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.در کنار ما کیفیت ، همراه با قیمت مناسب و پشتیبانی شبانه روزی را تجربه نمایید.

آجر سفال عموما در دو دسته می باشند :

  • آجر سفال رسی
  • آجر سفال شیل

آجر سفال رسی

آجر سفال قزوین در کرج از جنس خاک رس هستند.خاک رس معمولا در فاصله 1.5 متری زمینهای اکثر نقاط کشور یافت می گردد و بهترین رس ایران در استان اصفهان به وفور یافت می شود.در منطقه اصفهان رس هایی که وجود دارند با یکدیگر متفاوت هستند .وزن و وجود آهک و شیرین و شور بودن خاک ، پارامترهایی مهم در تولید آجر سفال می باشند.بهترین نوع خاک رس استان اصفهان در شهر اصفهان و در منطقه دولت آباد و حبیب آباد یافت می گردد.

آجر سفال قزوین در کرج

آجر سفال شیل

ذهنیت همه در مورد آجر سفال ، فقط آجر سفال زرد  و یا آجر سفال با خاک رس می باشد.با پیشرفت صنعت ساختمانی و گرایش مهندسان و معماران برای به کار گیری مصالح آجری نوین ، نوع دیگری آجر سفال به رنگ قرمز تولید گردید.دلیل قرمزی رنگ این آجر خاک به کار رفته درآن می باشد.خاک شیل که از آسیاب کردن سنگ کوه ها تولید می گردد عنصر اصلی تشکیل دهنده آجر سفال شیل می باشد.استقامت آجر سفال شیل از آجر سفال رسی به نسبت بالاتر خواهد بود.

 

انواع  آجر سفال بر اساس ابعاد

  • آجر سفال 7 سانتی
  • آجر سفال 10 سانتی
  • آجر سفال 15 سانتی
  • آجر سفال 20 سانتی

آجر سفال قزوین در کرج

مزایای به کارگیری آجر سفال در ساختمان

بر اساس استانداردهای سبک سازی ساختمان ، یکی از مواد پیشنهادی به کار گیری آجر سفال قزوین در کرج می باشد ، که علاوه بر سبک بودن با توجه به عایق هوا که در بین آن وجود دارد و در بعضی موارد از مواد عایق از جمله فوم یا پشم و شیشه ، عایق بودن این آجر نیز مطرح می گردد.ولی در کنار مزایای آجر سفال ، معایب آن شکننده بودن و سختی به کارگیری نسبت به موارد دیگر از جمله ساندویچ پانل و غیره می باشد.

آجر سفال درجه دو چیست؟

آجر سفال قزوین در کرج که ضخیم بوده ، دارای ترک می باشد ، وزن بالایی دارد و بسیار از اندازه استاندارد کوچک تر است. بسیاری از معماران برای صرفه جویی در هزینه ، از آجر سفال درجه دو استفاده می نمایند ، به کار گیری این آجر  علاوه بر سنگین کردن وزن سازه ، معایب زیاد دیگری هم خواهد داشت و حتی با توجه به وزن ماشین حمل و نقل که بر اساس تناژ خاصی می باشد ، تعداد بارگیری آن نیز کمتر خواهد بود.