بلوک سفال یزد گنبد ارزان

بلوک سفال یزد

کارخانه بلوک سفال یزد همراه با پیشرفت تکنولوژی اقدام به تجهیز کارخانه با دستگاه های تولید روز دنیا نموده است. این شرکت با بهره گیری از نیروی کار ماهر و معادن ممتاز خاک، موفق به تولید انواع آجر با کیفیت بی نظیر و مقاومت بسیار بالا و رنگ یکنواخت گردیده است.

این بلوک تیغه در اندازه های 7 و 10 و 15 عرضه میشود.

مقایسه سایز بلوک سفالی دیواری

بلوک سفال یزد 7 سانتی:

این بلوک عرض کمتری دارد و برای دیوار های نازک و داخلی مناسب است.

بلوک سفال یزد

بلوک سفال یزد 10 سانتی:

این نوع بلوک انرازه مناسبی دارد و بهتر است در دیوار داخلی استفاده شود. برای دیوار با عرض متوسط مناسب است

بلوک سفال یزد

بلوک سفال یزد 15 سانتی:

این آجر عرض زیادی دارد و خود میتواند به عنوان عایق گرما وصدا استفاده شود. نسبت به ـجر عایق قیمت مناسب تری دارد . این آجر میتواند برای دیوار های خارجی استفاده شود و هینور برای دیوار اتاقی که عایق بندی آن مهم تر است.

بلوک سفال یزد

بلوک سفالی یزد به دو روش خشک کن و آفتابی تولید می شود که خشک کن کیفیت مناسب تری دارد.

لیست تولیدات:

دیواری

سفال دیواری 10*20*20
سفال دیواری 15*20*20

بلوک سفال یزد

سقفی

سفال سقفی 40*25*20
سفال سقفی 40*25*25

 بلوک سفال یزد

چند نکته کارامد راجب به آجر سفال

ابعاد آجر سفال ۱۵ در حالت استاندارد ۲۰ در ۲۰ در ۱۵ می باشد. اما در بازار بیشتر در اندازه حدود ۱۸ در ۱۸ در ۱۳ تولید می شود و تقاضای بازار هم بیشتر همین اندازه است. بنابراین قبل از خرید برای محاسبه تعداد مورد نیاز حتما سایز دقیق را از فروشنده سوال کنید تا دچار مشکل نشوید.

ابعاد آجر سفال ۱۰ در حالت استاندارد ۲۰ در ۲۰ در ۱۰ می باشد. اما در بازار بیشتر در اندازه حدود ۱۸ در ۱۸ در ۸ تولید می شود و تقاضای بازار هم بیشتر همین اندازه است. چون هم در بحث سبک سازی دارای وزن کمتری است و هم با قیمت های مناسبتری یافت می شود.

بلوک سفال یزد

جالب است بدانید که آجر سفال تیغه در شهرهای مختلف با نامهای متفاوتی شناخته می شود. از جمله به این قرار هست : بلوک تیغه، تیغه سفالی، آجر تیغه ای، بلوک تیغه سفالی، بلوک سفال تیغه، سفال تیغه ای، آجر سفال تیغه، آجر سفال دیواری، بلوک دیواری، سفال دیواری، بلوک سفالی دیواری، سفال دیواری، تیغه دیواری