بلوک سفال سقفی کرومیت مشهد و قم و اصفهان

بلوک سفال سقفی کرومیت

بلوک سفال سقفی کرومیت فاصله بین دو تیرچه را در سقف پوشش می دهد . در قدیم سازندگان فاصله 2 تیرچه را در سقف به صورت طاق ضربی با آجر 10 سوراخ توکار پر می کردند که در ساختمانهای امروزی این فاصله با بلوک یا سفال سقفی پوشانده میشود.

از دیگر جایگزینهای بلوک سقفی می توان به بلوک های سیمانی و فوم سقفی اشاره نمود که در مقایسه با مزایای استفاده از بلوک های سقفی، این جایگزینه

ا جایگاه خاصی ندارند.

بلوک سفال سقفی

از مزایای استفاده از سفال سقفی نسبت به فوم سقفی می توان ، به غیر قابل اشتعال بودن بلوک سقفی، قابلیت نگه داشتن چراغ یا لوستر در سقف در بلوک سقفی  به علت محکم بودن آن و خاصیت جذب رطوبت محیط در آن نسبت به فوم سقفی می توان اشاره نمود.

بلوک سفال سقفی ۲۰ سانتی

نوع جنس وزن – گرم ابعاد کاری
بلوک سفال سقفی

ارتفاع ۲۰سانتی

۸۵۰۰ ۴۰×۲۰×۲۰

بلوک سفال سقفی ۲۵ سانتی

نوع جنس وزن – گرم ابعاد کاری
بلوک سفال سقفی

ارتفاع ۲۵سانتی

۱۰۰۰۰ ۴۰×۲۰×۲۵

بلوک سفال سقفی کرومیت ۲۰

نوع جنس وزن – گرم ابعاد کاری
بلوک سفال سقفی

کرومیت ارتفاع ۲۰سانتی

۱۱۵۰۰ ۲۰×۲۰×۶۰

بلوک سفال سقفی کرومیت ۲۵

نوع جنس وزن – گرم ابعاد کاری
بلوک سفال سقفی

کرومیت ارتفاع ۲۵سانتی

۱۱۵۰۰ ۲۰×۲۵×۶۰

کاربرد

  • سفال سقفى قطعه اى است از جنس سفال و توخالى که در بين دو تيرچه قرار گرفته و پوشش سقف را فراهم می کند .

 بلوک سفال سقفی

سفال سقفی

 با توجه به این مهم که یکی از بنیانی ترین و اصلی ترین ارکان در پروسه ساختمان سازی بدون استثناء مرحله اجرای سقف بوده که بالطبع این حساسیت جایگاه سقف در حفظ استحکام , ثبات , ماندگاری و در نهایت ایمنی ساختمان هر انسان مسئول و متعهد را ملزم به انتخاب و بکارگیری بهترین و مرغوبترین مواد و مصالح موجود در بازار مینماید که بویژه کیفیت بلوکهای سقفی سفالی در این مرحله تآثیر بسزایی در پیشبرد روند کار و در نتیجه کلی خواهد گذاشت. لذا ما با در نظرگرفتن اصل کیفیت بعنوان سرآمد دیگر ارکان , تولید و عرضه انواع بلوک سقفی سفالی در ابعاد و سایزهای گوناگون دارای نشانه استاندارد ایران با کیفیتی بینظیر که طبعا ثمره و نتیجه بهره گیری از دانش و تجربه متخصصین این مجموعه و مصرف مواد اولیه مناسب و مرغوب که عمدتا خاک رس است بصورت مداوم در قسمت آزمایشگاه کنترل کیفی مربوطه توسط مهندسین خاکشناس در دست آنلیز و بررسی می باشد و ما در حفظ و ارتقاء کیفیت این محصول همیشه کوشیده ایم.

بلوک سفال سقفی