سفال تیغه 7 سانتی

سفال تیغه 7 سانتی به عنوان نوعی جداکننده دیوارهای داخلی و خارجی مانند دیوارهای نازک یا دیواره های اطراف آسانسور و اطراف راه پله ها  ساختمان محسوب می شود که معمولا برای جداکردن دیواره های نازک یا دیواره های اطراف آسانسور استفاده می شود.که می توانید با قیمت کارخانه از سایت تجاری آجر سفال خریداری نمایید.

سفال تیغه 7 سانتی

تیغه سفال

در گذشته به جای تیغه سفال ، آجر های توکار نقش دیوار باربر را داشته و سقف ها بر روی دیوار ها استوار بودند. اما رفته رفته با افزایش طبقات ساختمانها و نیز به دلیل سنگین بودن وزن آجر های توکار قدیمی، دیوار باربر جای خود را به اسکلت های بتنی یا فلزی دادند . نیز آجر های توکار جای خود را به تیغه وسفال که نقش جداکننده ها را داشتند ، داده اند.
تیغه یا سفال نوعی جداکننده دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان محسوب می شود .
سفال نسبت به نمونه های قدیمی دارای محاسن بسیاری است.

سفال تیغه 7 سانتی

انواع تیغه سفالی برحسب اندازه و نوع نیاز مشتریان  می توان به صورت های زیر نام برد:

تیغه سفالی 7

تیغه سفال 10

تیغه سفال 15

تیغه سفال 15 سانتی فوم دار

سفال تیغه 7 سانتی

سفال تیغه 7 سانتی

صرفه اقتصادی تیغه دیواری 7 :

استفاده از این سفال تیغه بسیار مقرون بصرفه بوده و معمولا در جاهایی که قطر زیادی برای دیوار مورد نظر نباشد از سفال تیغه 7 استفاده می شود.

7سانتی

خصوصیات تیغه 7 :

سفال تیغه 7 معمولا دارای 3 یا 4 سوراخ در یک ستون بوده که بیشتر نقش دیوار جداکننده یا واسط را ایفا می نماید . مرغوبیت این سفال به جنس خاک مصرفی آن و طرز تهیه آن بر می گردد . هرچه رس موجود در خاک بیشتر باشد سفال از استحکام بیشتری برخوردار است ولی در عوض سطح سیقلی نخواهد داشت به منظور سیقلی بودن سطح سفال از ترکیبات خاک ماسه ای در آن به میزان لازم استفاده می شود که این امر باعث می گردد هم سطح سفال صاف باشد و هم از استحکام لازم برخوردار باشد .

سفال تیغه 7 سانتی

مشخصات سفال تیغه 7

ابعاد (cm) وزن (g) تعداد مورد نیاز در یک متر مربع
تعداد بارگیری در کامیون
تک ده چرخ تریلی
7×20×20 1800 25
5800 8500 12500