آجر سفال فوم دار و سفال تیغه فوم دار

 آجر سفال فوم دار ; سفال تیغه فوم دار ; سفال تیغه ای فوم دار محصولی بهینه و منحصربفرد است.

همانطوری که در یکی از مطالب پیشین  مطرح شد ,عایق بندی دیوارهای یک ساختمان به مقدار قابل ملاحظه ایی از اتلاف منابع انرژی ما جلوگیری مینماید , دوستانیکه این مطلب را مطالعه کرده اند با راهکار ارائه شده در این نوشته برای عایق بندی دیوارها آشنا شده اند. البته ناگفته نماند که روش گفته شده در این مطلب یکی از راهکارهای مرسوم در سالهای اخیر بوده که به خاطر افزایش زمان اجرا و همچنین افزایش هزینه ها توسط گروه کمی از اهال فن انتخاب میگردد.

آجر سفال فوم دار

اکنون ما دراینجا قصد داریم به شما بلوک سفالی جدیدی را که اخیرا به سبد محصولات ما اضافه گردیده معرفی نماییم که میتواند در اجرای عملیات عایق سازی دیوارها بهترین گزینه انتخابی شما عزیزان باشد و به میزان قابل ملاحظه و چشمگیری به سرعت اجرای کار افزوده و متعاقبا از هزینه های مربوطه بکاهد.

آجر سفال فوم دار

آجر سفال فوم دار 15

آجرسفال فوم دار, تیغه فومدار,سفال تیغه فوم دار, آجرسفال عایق و یا تیغه سفالی یونولیت دار , بلوک دیواری بهینه سازی شده ای میباشد که به تازگی جایگاه خود را در بین انواع آجر و بلوک سفالی متداول دیگر بدست آورده و تهیه شده از مرغوبترین نوع تیغه سفالی ( درجه یک ممتاز ) بوده و فوم (یونولیت یا پلاستافوم) استفاده شده در تولید این محصول ویژه از نوع کندسوز و با دانسیته (چگالی) مورد تایید سازمان نظام مهندسی میباشد تا در نهایت محصولی با کیفیتی مطلوب به مصرف کننده عرضه گردد.

آجر سفال فوم دار

امروزه با گسترش شهر نشینی و نزدیکی منزل به همدیگر و همچنین گران شدن منابع انرژی ، نقش عایق در ساختمانها از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است . از این روی در مقررات ساختمانها دولتها تمهیدات لازم را جهت جلوگیری از اتلاف انرژی بکار گرفتند .

 آجر سفال فوم دار

مزایا سفال تیغه فوم دار ,سفال تیغه ای فوم دار

تولید و عرضه سفال تیغه ای فوم دار را میتوان به گامی موثر در زمینه ارتقا سطح کیفی صنعت ساختمان سازی کشور برشمرده و این محصول را در ردیف یکی از بهینه ترین و کارسازترین مصالح موجود در بازار قلمداد نمود. چرا که با بکارگیری این تیغه عایق شده در نهایت و پس از اتمام کار جداره ایی از جنس یونولیت در بخش میانی دیوار خواهیم داشت که این جداره یونولیتی علاوه براینکه به عنوان عایقی ویژه تا مقدار قابل ملاحظه ایی از هدر رفت انرژی جلوگیری مینماید. بلکه همچنین به عنوان عایق صوتی یکپارچه و حائلی غیرقابل نفوذ از نفوذ اصوات از محیط بیرون  ساختمان به فضای داخلی و بالعکس جلوگیری کرده و در نهایت فضای داخل ساختمان شما را به فضایی ایده ال و مطابق با معیارهای روز ساختمان سازی مدرن تبدیل خواهد نمود.

سفال تیغه فوم دار

کاربرد آجر سفال فوم دار 15

سفال 15 فوم دار یا یونولیت دار از گروه انواع سفال و تیغه می باشد که به منظور عایق بندی دیوارهای پیرامونی ساختمانها و نیز جداکننده مورد استفاده قرار می گیرد. در مقاله مقایسه تاثیر فوم در سفال عایق دار با بدون عایق توضیحات کاملی درباره نحوه اثرگذاری سفال تیغه 15 فوم دار در ساختمانها داده شده است .

آجر سفال فوم دار

اطلاعات فنی سفال تیغه ای فوم دار 15

ابعاد : 15×20×20 سانتی متر
وزن : 3200 گرم
تعداد مورد نیاز در یک متر مربع : 25

تعداد بارگیری در کامیون

تک : 3500

ده چرخ : 5000

تریلی : 7500

سفال تیغه ای فوم دار