مرکز پخش آجر سفال تیغه ۱۵

استفاده از آجر سفال در بخش های داخلی ساختمان در ضخامت های کم صورت می گیرد و به طور معمول از سفال تیغه با ضخامت 15 سانتی متر استفاده می شود که کارایی لازم را در دیوار خارجی ندارد و برای تیغه داخلی به کار می رود.

مرکز پخش آجر سفال تیغه ۱۵ سانت اقدام به ارائه این محصول با کیفیت کرده است و آن را با قیمت مناسب به پیمانکاران ساختمان و حتی صادر کنندگان مصالح ساختمانی به کشورهای همسایه ارائه می کند.

مرکز پخش آجر سفال تیغه ۱۵

اطلاعاتی درباره کارایی آجر سفال

اطلاعاتی درباره کارایی آجر سفال آجر سفال محصولی بسیار مناسب جهت استفاده در دیوار خارجی و تیغه های داخلی ساختمان های با اسکلت فلزی و بتنی است که به دلیل ویژگی های زیادی که دارد می تواند کارایی بسیار مناسبی در دیوارها داشته باشد و به این ترتیب به عنوان پوشش ساختمان و اتاق ها مورد استفاده قرار بگیرد.

این آجر جایگزین بسیار مناسبی برای آجرهای قدیمی است و هزینه احداث دیوار با آنها بسیار پایین تر است به همین دلیل در سال های اخیر توانسته است بخش قابل توجهی از بازار مصالح احداث دیوار را به خود اختصاص دهد و قیمت مناسب آن به این روند سرعت بخشیده است.

این اجر وزن کمی دارد بنابراین استفاده از آن وزن زیادی به ساختمان نمی افزاید که این مساله در مقاومت ساختمان دارای اهمیت بسیار زیادی است همچنین عایق حرارتی خوبی است و به دیلی ساختار توخالی خود مانع از ورود و خروج صدا از ساختمان می شود.

تولید آجر سفال از خاک رس است و با توجه به حجم زیادی که دارد می تواند سرعت بنای دیوار با آن بسیار سریع است و همین مساله باعث صرفه جویی قابل توجه در هزینه های ساختمانی مانند هزینه های استادکار و کارگر می شود و در کل یکی از بهترین آجرهای ساختمانی است.

خرید ارزان آجر سفال تیغه ۱۵

خرید ارزان آجر سفال تیغه ۱۵ کسانی که برای احداث مجتمع های مسکونی، تجاری و صنعتی نیازمند آجر سفال تیغه 15 برای بنای تیغه داخلی هستند می توانند برای خرید آجر مذکور با قیمت مناسب از طریق مرکز پخش این محصول اقدام کنند و به این ترتیب نیاز خود را به این محصول تامین کنند.

خرید ارزان از این مرکز بسیار راحت است و خریداران می توانند ثبت سفارش خود را از این سایت انجام دهند و به این ترتیب به راحتی آجر را به صورت عمده درخواست نموده تا با وسیله نقلیه مناسب و در حداقل زمان ممکن سفارش به دست آنها برسد همچنین می توانند از آن برای صادرات استفاده کنند و به این ترتیب با قیمت ارزان تر از معمول این محصول را به دست آورند و به خریداران خارجی عرضه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *