قیمت تیغه سفالی درجه یک

تیغه سفالی چیست؟

قیمت تیغه سفالی از موادی مانند خاک رس، شن ، آب و افزودني‌هاي ديگر مانند آهك و … ساخته می شود و با محیط سازگارتر است. پس از تهیه نمودن گل و قالب گیری و برش، سفال پس از خشک شدن در کوره های با دمای 900 درجه سانتی گراد قرار میدهند. تمامی این مراحل به صورت صنعتی انجام میگیرد.

ارزش قیمت تیغه سفالی

این محصول که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و هم عایقی صوتی در دیوار داخلی و بیرونی محسوب می شود و هم دوام زیادی دارند و آب را به خود جذب نمی کنند (نفوذ آب به داخل مصالح ساختمانی موجب ترک خوردن می شود.) تحولی در مصالح ساختمانی به وجود آورده و یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی به حساب می آید.

قیمت تیغه سفالی درجه یک

ارزش قیمت تیغه سفالی

تراکم بالای قیمت تیغه سفالی و محکم بودن به نسبت دیگر تیغه ها، حمل و نقل راحت و آسان به دلیل قالب استاندارد و شیار لبه نیز از دیگر مزایای تیغه سفالی محسوب می شود.حفره هایی که داخل تیغه های سفالی است مانع از خروج حرارت از محیط شده و نقش عایق حرارتی را ایفا می کند. در واقع ساختمان در فصل گرما خنک و در فصل سرما گرم است.استفاده از تیغه های سفالی باعث کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایشی ساختمان می گردد.

قیمت تیغه سفالی درجه یک

نقش تیغه سفالی در کاهش وزن ساختمان

تیغه سفالی در مقایسه با آجر معمولی وزنش بسیار کم بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. همین ویژگی باعث شده است تا ساختمانی که با تیغه سفالی ساخته می شود وزن کمتر و استحکام بیشتری داشته باشد. مهم ترین مزیت آن کاهش هزینه است.

دیگر مزایای تیغه های سفالی

جذب نکردن آب توسط تیغه مزیتی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و همین موضوع از ساختمان در برابر قارچ و کپ و افت استحکام محافظت می کند.تیغه سفالی به دلیل داشتن شیار لبه استفاده از آن در ساختمان سازی راحتتر است. ابعاد تیغه سفالی چون بزرگ است برای همین زمان کمتری برای ساخت هر قسمت لازم است. معمولا ارتفاع قیمت تیغه سفالی سه برابر ارتفادع یک آجر است.در ساخت قیمت تیغه سفالی به هیچ عنوان از مواد سمی استفاده نمی شود و خطری سلامتی انسان را تهدید نمیکند.قسمت داخلی ساختمان اگر تیغه سفالی استفاده می شود باید دقت نمود از دریل و چکش استفاده نشود.

قیمت تیغه سفالی درجه یک