قیمت آجر سفال سبزوار

آجر سفال سبزوار

آجر سفال سبزوار را با ارزان ترین قیمت و به طور مستقیم از کارخانه آجر سفال سبزوار خریداری نمایید.
سایت تجاری آجر سفال این امکان را به وجود آورده است که شما خریداران عزیز بدون مشکل خرید خود
را انجام دهید. آجر سفال سبزوار در انواع سقفی و دیواری تولید میشود که کیفیت بسیار مناسبی هم دارد.

آجر سفال سبزوار

ابعاد آجر سفال دیواری

در گذشته به جای تیغه و سفال ، آجر های توکار نقش دیوار باربر را داشته و سقف ها بر روی دیوار ها استوار بودند. اما رفته رفته با افزایش طبقات ساختمانها و نیز به دلیل سنگین بودن وزن آجر های توکار قدیمی، دیوار باربر جای خود را به اسکلت های بتنی یا فلزی دادند . نیز آجر های توکار جای خود را به تیغه وسفال که نقش جداکننده ها را داشتند ، داده اند. تیغه یا سفال نوعی جداکننده دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان محسوب می شود.

تیغه سفال 10 سانتی
تیغه سفال 15 سانتی
تیغه سفال 15 سانتی فوم دار

آجر سفال سبزوار

ابعاد آجر سفال سقفی

بلوک سقفی فاصله بین دو تیرچه را در سقف پوشش می دهد . در قدیم سازندگان فاصله 2 تیرچه را در سقف به صورت طاق ضربی با آجر 10 سوراخ توکار پر می کردند که در ساختمانهای امروزی این فاصله با بلوک یا سفال سقفی پوشانده میشود.

آجر سفال سقفی 40 سانتی
آجر سفال سقفی 50 سانتی
آجر سفال سقفی 66 سانتی

آجر سفال سبزوار

آجر سفال

خاک رسی و خاک سفال مواد خام اولیه مورد استفاده در ساخت آجر است، که در اصلاح عام به طور کلی به این نوع آجر، آجر سفال می گویند. آجر سفالی بخشی از مصالح ساختمانی می باشد که بیش از دیر باز افراد برای دیوار چینی و دیوار کشی ساختمان ها و منازل خود از آن استفاده می کردند.

آجر سفال سبزوار

این دسته از آجرهای رسی از نظر ساخت، شکل و رنگ و مشخصات فنی در نهایت دقت تهیه می گردند و بسته به شکل آنها در نقاط مختلف ساختمان استفاده می شوند. به علت جذب کم آب در آجرهای سفالی به منظور چسبندگی مناسب با ملات انواع سوراخ دار آنها را مورد استفاده قرار می دهند. از دیگر خواص آنها سبکی است که باعث بالا رفتن سرعت اجرا می شود. به علت سطح یکپارچه و یکنواخت آنها برای نمای آجری، نوع سفالی پیشنهاد می شود.

آجر سفال سبزوار

مشخصه بلوک سفالی مرغوب

بلوک های سفالی در ابعاد مختلفی تولید می شوند. این بلوک ها در صورت داشتن ظاهری یکدست و یکرنگ بدون وجود حفره مرغوب به شمار می روند. با کشیدن ناخن روی سطح این سفال نباید خط بیفتد و دو بلوک سفالی در برخورد با هم باید صدای زنگ بدهند. این صدا نشان از توپر بودن سفال و کمی میزان جذب آب است.

آجر سفال سبزوار