سفال تیغه ورامین ارزان و با کیفیت

سفال تیغه ورامین که از محصولات سایت تجاری آجر سفال است را میتوانید به قیمت کارخانه و بدون واسطه با اطمینان کامل از کارشناسان ما خریداری نمایید.

آجر سفال تیغه

آجر سفال تیغه برای دیوارچینی دیوار های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرد.
در گذشته به جای سفال تیغه از آجر های 10 سوراخ توکار استفاده میکردند که با زیاد شدن
طبقات ساختمان ها و وزن زیاد آجر 10 سوراخ نمیتوان از این آجر استفاده کرد.
جایگزین های دیگری هم برای تیغه سفالی وجود دارد مانند بلوک بتنی که مزایا مختص به خود را دارند اما به اندازه سفال تیغه جایگاه ندارند.

سفال تیغه ورامین

سفال تیغه ورامین

تیغه سفال به عنوان پر مصرف ترین نوع مصالح در دیوارهای ساختمانی متشکل از خاک رس و آب که به صورت قالب‌های سوراخدار در ابعاد مختلف تولید می‌شود.در نتیجه کیفیت خاک منطقه بسیار مهم بوده و تاثیر مستقیمی رئی کیفیت آجر دارد. ورامین که از خاک خوب و باکیفیتی برخوردار است یکی از توزیع کننده های سفال باکیفیت و مرغوب است. شما خریداران عزیز میتوانید این سفال با کیفیت را به قیمت کارخانه از سایت تجاری آجر سفال خریداری نمایید.

سفال تیغه ورامین

ابعاد سفال تیغه ورامین

تیغه سفالی در ابعاد مختلفی وابیزه به نیاز مشتری تولید میشود که پر کاربرد ترین و متداول ترین آنها شامل موارد زیر میباشد. هر بلوک سفالی مزایا و کاربرد مختص به خود را دارد که با کلیک روی نام هر کدام میتوانید به آن پی ببرید.

 تیغه سفال 7 سانتی
تیغه سفال 10 سانتی
تیغه سفال 15 سانتی
تیغه سفال 15 سانتی فوم دار
تیغه سفال 20 سانتی دوجداره

سفال تیغه ورامین

مزایای استفاده از بلوک تیغه سفالی

  • ‌مقاومت بالا در برابر آتش سوزی.
  • ‌در صورتی که ساکنین ساختمان بخواهند وسیله‌ای (لوستر یا آویز) را به سقف متصل کنند براحتی می‌توانند با استفاده از دریل سقف را سوراخ کرده و از پیچ و رول پلاک استفاده نمایند.

سفال تیغه ورامین

[toggle title=”آیا می دانید که با خرید بلوک سفالی از سایت آجر سفال، هم ارزان خرید می کنید هم باکیفیت؟” state=”open”]پس همین حالا بدون اتلاف هیچ وقت و هزینه ی اضافی، سفارش خرید خود از بلوک سفال سقفی و دیواری و دیگر آجر های مدنظر را توسط کارشناس سایت تجاری ثبت نمایید.[/toggle]
سفال تیغه ورامین