خرید بلوک سفال ارزان قزوین

بلوک سفال ارزان

بلوک سفال ارزان که به آجر سفالی نیز مشهور است، یکی از  پر مصرف ترین نوع مصالح سنتی در دیوارچینی های ساختمان است. بلوک سفالی از خاک رس و آب در قالب‌های سوراخدار در اشکال و ابعاد مختلف تولید می‌شود.سفال تیغه، سفال سقفی ، سفال فوم دار و آجر سفالی از انواع مختلف بلوک سفالی است. در تیغه و دیوار چینی هایی که دیوار نیاز به استقامت بیشتری داشته باشد ،

می توان از داخل سوراخ های سفال میلگرد عبور داد و داخل سوراخ ها را با ملاتی که در آن از ماسه یا شن شسته ریز استفاده شده و  سیمان تر تهیه شده پر کرد. در بعضی از قالب های سفال با ایجاد شیارهایی با عمق یک تا دو میلیمتر در سطح خارجی آن چسبندگی گچ یا سیمان را بر روی سفال افزایش می دهند و این نکات ریز در تولید است که کیفیت را ارتقا می بخشد. هم اکنون شما می توانید در وب سایت مصاح مارکت نزدیک ترین تامین کننده  و لیست قیمت بلوک سفالی را ملاحظه بفرمایید.

بلوک سفال ارزان

انواع بلوک سفال ارزان

آجر سفالی:

آجر سفالی از نظر ابعاد و ظاهر مانند آجر است و از نظر تکنیک ساخت مانند سفال تولید می شود. معمولا دارای هشت تا ده سوراخ درسطح  فوقانی می باشد. این نوع آجر به آجر ده سوراخ نیز معروف است. ناگفته نمایند در  اصطلاح آجر سفالی برای کلیه اشکال سفال نیز استفاده می گردد. ضریب جذب آب در این نوع آجر نسبت به آجر فشاری پایین تراست اما سوراخ های موجود در سطح آن باعث گیرایی مناسب با ملات می گردد و جبران کمبود جذب آب را می نماید.

سفال تیغه:

سفال تیغه در ابعاد و قالب های مختلف ساخته می شود. از سایز ۲۰ سانتیمتری برای دیوار های جانبی ( اصطلاحا ۲۰ ساتنیمتر است و معمولا حدود ۱۷ سنتیمتر در بازار موجود است) و از سایز ۱۰ سانتیمتر برای دیوار های جداکننده داخلی ساختمان استفاده می گردد.

بلوک سفال ارزان

سفال فوم دار:

سفال فوم دار سفال تیغه ای است که در طراحی آن شیاری در نظر گرفته شده تا در آن ورق فوم خشک (پلاستوفوم یا پلی استایرن) قرار گیرد یا در نوع مرغوب تر فوم تزریقی (پلی ارتان) تزریق می گردد. با اینکه این نوع سفال عایق حرارتی و صوتی مناسبی به حساب می آید و نسبت به آجر و سفال های معمولی یا بلوک سیمانی عایق حرارتی بهتری است، اما در مقابل دیوارهای نوین مانند ساندویچ پنل ها و درای وال ها در بحث عایق حرارتی و صوتی از رتبه پایین تری برخوردار است.

سفال سقفی:

سفال سقفی نوعی سفال است که با قالب خاص ساخته شده و در بین تیرچه های سقف قرار می گیرد و در حقیقت سقف را برای بتن ریزی قالب بندی می کند. این نوع سفال نسبت به انواع سیمانی سبک تر است اما با عمومیت پیدا کردن استفاده از یونولیت سقفی در میان سازندگان، محبوبیت خود را از دست داده است.