خرید ارزان آجر سفال تیغه ۱۵

خرید آجر سفال تیغه ۱۵ با قیمت مناسب و ارزان امکان پذیر می باشد. این محصولات علاوه بر برخورداری از قیمت ارزان، از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. به طوری که سطوح این آجرها صاف و هیچ گونه ترک خوردگی ندارد که نشان از کیفیت بالای محصول است. گوشه های این آجر ها کاملا صاف و قائمه است و سبب نظم در کار و نمای ساختمان می شود. به همین علت در صنعت ساختمان سازی مورد استقبال قرار گرفته است.

خرید ارزان آجر سفال تیغه ۱۵

بررسی کیفی انواع آجر سفال

بررسی کیفی انواع آجر سفال آجر سفال یا تیغه سفالی یکی از انواع مصالح ساختمانی است که در تیغه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول در انواع و طرح‌ های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود و شما بایستی متناسب با ساختمانی که می سازید آن را انتخاب نمایید.

از آجر سفال در هر منطقه‌ای می توان استفاده کرد مثلا در مناطق شمال که سفال به علت بارش های مکرر و طولانی شوره میزنند هم می توان از آجر سفال ها استفاده کرد. بدون اینکه نگران شوره زدن آن باشیم.

در این صورت کافی است از فایل های فوم دار برای تیغه های بیرونی ساختمان استفاده کنید.

برای تیغه های داخلی از آجر های کوچکتر در سایزهای ۸ یا ۱۰ استفاده می شود اما در تیغه های خارجی از آجر سفال های بزرگ تر و در اندازه های ۱۵ و ۲۰ استفاده می شود.

در صورتی که این تیغه ها از قیمت مناسبی برخوردار باشد می تواند نقش چشمگیری در کاهش هزینه ها داشته باشد. اما بایستی در نظر داشته باشیم کیفیت محصول کاهش نیابد؛ چرا که ممکن است به استحکام ساختمان ضربه وارد شود. از این رو بایستی کیفیت و قیمت محصول را به طور همزمان در نظر داشته باشیم.

قیمت روز آجر سفال تیغه ۱۵

قیمت روز آجر سفال تیغه ۱۵ قیمت آجر سفال تیغه ۱۵ بستگی به کیفیت و درجه مرغوبیت محصول دارد.

البته برند تولیدی آجر و خرید عمده و خرده ریز در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار است.

اگر شما قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن چرا که علاوه بر خرید یک محصول با کیفیت و درجه یک از تخفیف ویژه خرید عمده بهره مند می شوید.

چنانچه مایل به خرید هستید اما از کارخانه های تولیدی فاصله دارید و یا فرصتی برای مراجعه مستقیم ندارید می توانید آن را به صورت آنلاین و از طریق همین سایت که سایت رسمی فروش انواع آجر سفال می باشد سفارش داده و خریداری کنید.

پس از ثبت سفارش مشاوران فروش با شما ارتباط برقرار کرده و پس از پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده در این شرکت، محصول را به محل مورد نظر شما ارسال می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *