بلوک سفال آژند و بلوک سفال جاوید

بلوک سفال آژند مشهد و بلوک سفال جاوید با قیمت مناسب و با کیفیت را از ما بخواهید.

بلوک سفال آژند و بلوک سفال جاوید

شرکت صنعتی و تولیدی آژند در سال 1346 تأسیس و با تجربه ده ساله در تولید آجرهای سنتی ، درسال 1356 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع بلوکه های سقفی ، دیواری ، آجر نما , بلوک سفالی اژند و سفال ماشینی با هدف تأمین محصولات مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی ادامه داد.

بلوک سفال آژند

کارخانجات آژند در زمینی به مساحت 12 هکتار واقع و دارای دو خط کامل تولید انواع آجرها ، با استفاده از خشک کن و کوره های تونلی به صورت تمام اتوماتیک ساخت شرکت های لینگل و هندله آلمان می باشد. این شرکت پس از سال ها تحقیق و تجربه در راستای تولید محصولات صنعت ساختمان اینک برای اولین بار در ایران محصولی الهام گرفته از سنت گذشتگان با تکنولوژی جدید را تولید کرده است.

بلوک سفال آژند

تولیدات گروه صنعتی آژند در قالب آجرهای فرشی و نما با عنوان بهنما فراوری شده و محصولاتی مدرن و با دوام بسیار طولانی ، بر گرفته از استانداردهای معتبر اروپایی را برای استفاده به عنوان انواع نمای داخلی و خارجی ، نماهای دکوراتیو و فرش کردن پیاده راه ها ، پارک ها ، فضاهای سبز ، بلوارها و محوطه ها به بازار عرضه می دارد.
ماده اولیه این محصولات متشکل از انواع سنگ های طبیعی معدنی بوده که از معادن مختلف استان استخراج و پس از فراوری با فرمول های طرح اختلاط مختلف برای محصولات متنوع با کاربری های خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

بلوک سفالی اژند

ویژگی های بلوک سفالی اژند و بلوک سفال آژند:

– عایق مناسب صوت و حرارت
– جذب آب پایین
– مقاومت بسیار بالا
– زیبایی با دوام بسیار طولانی بدون تغییر رنگ
– مقاوم در برابر سیکل های یخبندان
– قابلیت تولید در رنگ ها و طرح های متنوع
– ضایعات بسیار پایین
– سهولت و سرعت در اجرا
– مقاوم در برابر آتش
– صرفه اقتصادی بالا
– سازگار با محیط زیست

بلوک سفال جاوید